.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع کارگران دخانيات"سورك"مقابل استانداري

حدود ? ????تن از كارگران زن و مرد مجتمع دخانيات شهر" سورك" در اعتراض به تعطيل شدن اين مجتمع روز شنبه در مقابل ساختمان استانداري مازندران در ساري تحصن كردند.
تحصن كارگران فصلي اين مجتمع از ساعت هفت صبح امروز(شنبه) آغاز شده است و تا لحظه مخابره خبر همچنان ادامه دارد.كارگران متحصن خواستار بازگشايي و شروع مجدد كار دراين مجتمع هستند.
شماري از تحصن‌كنندگان در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در ساري اظهار داشتند: برغم ميل باطني كارگران ، مجتمع دخانيات سورك از روز پنجشنبه گذشته به دستور مسوولان كارخانه رسما تعطيل و حدود ? ????نفر از كارگران فصلي بيكار شده‌اند.
"ليلا تقي پور" يكي از كارگران متحصن كه ? ???سال سابقه كار در دخانيات ساري دارد به خبرنگار ايرنا گفت: طبق قرارداد منعقده بين كارگران و دخانيات ساري قرار شد مجتمع در تمام طول سال فعاليت كند ولي اكنون مجتمع تعطيل شده است.
وي ادامه داد: متاسفانه مسوولان اين مجتمع به وعده‌هاي كه داده‌اند عمل نكردند و خودسرانه مجتمع دخانيات سورك را به مدت شش ماه تعطيل كردند و در طول تعطيلي مجتمع هيچ حقوق و دستمزدي نداريم. "يداله رحمتي" ديگر كارگر اين مجتمع مي‌گويد: از سال ? ???تاكنون در دخانيات ساري مشغول بكار هستم و تمام نيروي جواني خود را براي انجام كار در اين كارخانه گذاشتم.
وي افزود: مسوولان كارخانه قول دادند در طول سال از كارگران فصلي يا به عبارتي كارگران قراردادي در جهت توليد كارخانه استفاده كنند و تمام حقوق و مزاياي كارگران را پرداخت كنند.
يكي از تحصن‌كنندگان گفت: طبق دستورالعمل بنياد شهيد و امورايثارگران فرزندان شهدا براي استخدام در اولويت قرار دارند اما از سال ? ???تاكنون در اين مجتمع مشغول به كار هستم ولي هنوز استخدام نشده‌ام وبه صورت قراردادي در اين مجتمع كار مي‌كنم كه انهم حالا تعطيل شده است. "ايران قلي زاده" كه خود را فردي از خانواده شهيد معرفي مي‌كند نيز از تعطيل شدن‌مجتمع دخانيات ساري كه باعث بيكاري و قطع حقوق وي شده‌است انتقاد كرد و گفت :اين وضعيت براي ماقابل تحمل نيست . "بي بي‌جان صادقي" از خانواده ايثارگران و از تحصن‌كنندگان با ابراز نگراني از تعطيل شدن مجتمع دخانيات سورك گفت: متاسفانه حرف تا عمل بين مسوولين ما فاصله زيادي دارد.
وي بيان داشت: از سال ? ???در دخانيات ساري كار كردم و تا كنون استخدام نشدم و يكباره مسوولان تصميم به تعطيلي اين مجمتع گرفتند و براي شش ماه از كار بيكار شدم و در طي اين مدت حقوق ندارم. (irna)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.